Fraktbetingelser
Annette Undheim Art - www.annetteundheim.no tilbyr ulike fraktmetoder som du velger når du er i kassen, før du bekrefter din bestilling og betaler for din ordre. Vi samarbeider med Posten, Bring og PostNord for at dine varer skal komme trygt fram.
Fraktalternativer og priser:
Alle ordinære fraktpriser gjelder for levering til fastlands-Norge. Vi sender ikke varer til Svalbard, eller utlandet.
Dette kan du forvente av oss:
Vi pakker din bestilling og sender den samme eller neste virkedag så sant alle varer er på lager. Du vil motta en e-post når pakken forlater vårt lager, med sporinsgnummer dersom du har valgt å betale for sporing av leveransen din.
Vi har stort fokus på å ha varer på lager, men ber om forståelse for at det unntaksvis kan være utsolgt for enkelte varer. Dersom din bestilling inneholder varer som ikke er på lager vil ta kontakt med deg for å avtale best mulig levering før vi sender varene.
Vi pakker alle varer i forsvarlig forpakning slik at varene dine skal komme trygt og uskadet fram til deg.
Dette forventer vi av deg:
Ved forsinket levering:
Hvis du ikke har mottar varene/hentemelding innen 7 dager etter at vi har sendt varene, ber vi deg om å kontakte kundeservice.(LENKE TIL SIDEN FOR KUNDESERVICE)
Du er selv ansvarlig for å hente ut varene på avtalt utleveringssted.
Dersom du velger å ikke hente varene, slik at de automatisk blir returnert til oss uten melding om angring - vil du få refundert innbetalt beløp, minus et gebyr på kr 250 for å dekke våre frakt- og håndteringskostnader.
Retur av varer og bruk av angreretten
Ønsker du å returnere varene skal du sende oss en mail senest 14 dager etter at du har mottatt varene, og sende varene raskest mulig, og senest 14 dager etter at melding om bruk av angreretten er sendt oss. Vi vil refundere innbetalt beløp så fort vi har mottatt returnert pakke. Du står selv ansvarlig for å betale returporto. Mer om angreretten i våre salgsbetingelser som du kan lese her! (LENKE TIL SIDEN FOR SALGSBETINGELSER)
Feil på varer og reklamasjon
Dersom varene har blitt skadet i forsendelsen, eller du senere oppdager feil på varer skal du snarest mulig (innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget), gi oss melding om feilen. Vi vil da sammen med deg finne en løsning med mål om at du skal bli fornøyd med resultatet. Mer om reklamasjon i våre salgsbetingelser kan du lese her! (LENKE TIL SIDEN FOR SALGSBETINGELSER)